Wire in the Blood Shadows Rising
S1, E2: Tony Hill is brought onto a case by Assistant Chief Commissioner Brandon: the body of a young girl has been found in a Northumberland barn, but the police have nothing to go on. When remains of another girl are found in the same place, Clinical Psychologist Dr Tony Hill immediately suspects a multiple killer.