The Real Housewives of Potomac Shifty Wigs
S5, E18: Gizelle plans a family photo shoot; Wendy struggles with telling her mother she wants to quit teaching; Ashley arranges for Michael to speak with her uncle and mom; Karen celebrates her wig line launch with a party.