Arrow Sins of the Father
S4, E14: Oliver receives an offer from Nyssa that is hard to refuse. Meanwhile, Thea continues to battle her blood lust, and Malcolm steps in to help his daughter. Laurel has a heart-to-heart talk with Nyssa.