Life in Pieces Sixteen Spanish Car Leak
S3, E22: Tim and Heather plan a surprise birthday party for Samantha, but the night takes an unexpected turn when she doesn't come home alone. Matt and Colleen learn their surrogate can no longer carry their baby.