Skeleton Crew
S4, E3: Pamela (guest star Kristen Wiig) tries desperately to redeem herself with everyone, as the gang finally reaches Mexico. Meanwhile, Todd is disappointed that Zihuatanejo is not the paradise of which he’d dreamed.