The Cleveland Show Skip Day
S3, E4: Cleveland is embarrassed when he learns that Cleveland Jr was the only student to attend school on Skip's Day, a day where all other pupils have bunked off. Meanwhile, Rallo gets involved in a hit-and-run accident with Kendra and her scooter.