Scuba Sam's World Slimy Sea Slug
S1, E3: Get ready for some slime as we meet one of the prettiest sea slugs in the ocean, the Nudibranch. Learn how this jelly-bodied mollusc uses its tentacles to detect prey and can rear up just like a cobra and strike.