We Are Golden Sometimes you drop the ball.
S1, E3: When Vanessa and Marilú's friendship becomes complicated, Lalo and Daniela come up with a plan to help them reconcile. Determined to revive GoldenLife, they seek help from Yvette, who ridicules them. They then decide to hire Conchita.