PSG City of Lights, 50 years of legend Spirit of conquest
S2, E3: In 50 years, Paris-Saint-Germain has become one of the biggest clubs in the world. If the mythical European parties of the 1990s and the star players have a lot to do with it, PSG is today a brand that radiates all over the world.