Steppin' Out
S1, E9: When a scandal puts the Murch on ice, BRB's potential investors begin to pull out. Desperate, Trey must turn to an unlikely source for help, even if it strains his relationship with Murch. Meanwhile, Mikki's wayward mother drops in unexpectedly.