The Last Man on Earth Sweet Melissa
S1, E4: Shortly after the wedding, Phil and Carol get into a car accident with an attractive blonde. She introduces herself as Melissa and is taken in by them. Melissa is so pretty that Phil wants to get rid of Carol as soon as possible.