Hart of Dixie Take Me Home, Country Roads
S2, E14: George panics when Tansy's dog goes missing; Wade is frustrated about his lack of alone time with Zoe when she starts focusing her time on competing with the new doctor in town; Lemon and Magnolia try to break Brick and Shelby up.