Tanker Rani
S1, E5: Farzaan distances himself from Asmara after their last encounter. Asmara is called 'Tanker Rani' after resolving water line disputes with an inspiring speech. Naana's redevelopment beliefs clash with Asmara's naive questioning, sparking a fight with Farzaan. Reconciling with Farzaan, they share a romantic moment disrupted by Akhtar Begum, who reveals a long buried secret.