Tell Me Sweet Little Lies
S2, E14: The truth is in short supply, as Meredith and Cristina lie to each other about the status of their relationships, George is given the unpleasant task of discharging an elderly patient who is no longer sick but refuses to leave the hospital; and Alex learns his fate after re-taking his medical exams.