Chicago Med Tell Me the Truth
S4, E18: An alarming phone call prompts Rhodes to rush out of an important surgery. Halstead comes to the aid of an FBI agent who is brought into the ED. Manning and Choi find themselves on opposite sides of a disagreement over doctor-patient confidentiality.