The 48 Hour Challenge
S1, E1: 26 Renovators contestants - the Jacks and Jills of all trades - arrived at the warehouse to be greeted by host Brendan Moar and judges Robyn Holt, Peter Ho and Barry Du Bois. Introduced to six houses from hell, the hopefuls learnt that the first selection would be awarded to the best performer of the first Challenge - which then arrived on the back of a truck.