Chicago Med The Apple Doesn't Fall Far from the Teacher
S8, E4: When a subway train goes off the tracks, Marcel volunteers to help the victims; Taylor and Halstead must decide if they're willing to risk their jobs to save a patient; Asher and Archer clash over a pregnant patient.