The Beaver In The Otter
S4, E24: When a human body is found inside the strung up Otter mascot uniform of a rival school, Brennan and Booth investigate whether the body inside the costume was dead beforehand, or killed during a Middlesex University bonfire event. The body is identified as Jimmy “Beaver” Bouvier, a fraternity brother at Middlesex University. When Brennan and Booth question his fraternity brothers to gain information as to how he ended up in the rival school’s mascot uniform, they learn that Beaver had a money-making operation on the side and was making a killing of his own. Meanwhile, Booth offers to help his brother Jared (guest star Brendan Fehr) find a new job after being dishonorably discharged from the Navy for illegal activity he engaged in to save Booth’s life recently.