The Best Chrismukkah Ever
S1, E13: Seth excitedly introduces a sceptical Ryan to Chrismukkah, a Cohen family tradition that resulted from Kirsten being Christian and Sandy being Jewish. As everyone prepares for a huge holiday party organised by Julie, Seth continues attempting to juggle Anna and Summer, both of whom want to date him exclusively.