The Big Beef At the Royal Diner
S10, E16: The remains of a popular TV celebrity chef are discovered at a local park, and the Jeffersonian team must search for clues in local restaurants that he had been reviewing. When evidence points to the Royal Diner, Brennan and Booth’s favorite eatery, the two must risk their status as favored patrons by questioning the staff. Meanwhile, Hodgins sells his new invention for millions and Brennan creates an anatomically correct song to help Christine learn about the bones in the human body.