The Boy in the Shroud
S2, E3: The remains of a teenage runaway are discovered and his parents think he was murdered by his "wrong side of the tracks" girlfriend. When it becomes apparent that she is interested in tragic love stories, i.e., addicted to Romeo and Juliet, Bones and Booth are about to concur, but new evidence leads them to believe a man helping runaways may be involved.