Masamune-kun's Revenge The Boy Who Was Called Pig's Foot
S1, E1: Makabe Masamune was a chubby child and called Pig's Foot by the girl he liked; now, after years of training, he's improved his looks and plans on exacting revenge on her by making her fall in love with him and then rejecting her.