The Carrot in the Kudzu
S9, E18: When a children’s TV show actor is found dead, the Jeffersonian team goes behind the scenes to uncover who murdered everyone’s favorite character, “Carrot Bill.” But when the team discovers that the actor was known for his promiscuity, they start to uncover some unlikely suspects. Meanwhile, Booth and Brennan plan Christine’s first birthday party, and Clark asks the team for their opinions on a fictional novel he’s completed.