The Corpse At the Convention
S10, E5: The Jeffersonian team attends a forensic science convention with Brennan delivering the keynote speech, only to discover the remains of a body in a stairwell at the convention. With numerous convention attendees offering help and their products, evidence points to Dr. Hodgins as a suspect and the team has to find a way to prove his innocence. Meanwhile, Brennan runs into her publishing rival, Tess Brown and “squintern” Wendell Bray has news about his cancer diagnosis and returns to work with Jeffersonian team.