The Daredevil in the Mold
S6, E13: A BMX rider’s remains are discovered in a molding mass on the roof of a warehouse after a failed attempt to complete a bike stunt. While Booth and Brennan interrogate the victim’s fellow riders, Hodgins and his newly mellow “squint” Fisher identify the numerous fractures in the victim’s skeletal structure, and Angela recreates the series of events that led to the fatal accident. But when Booth and Brennan locate the victim’s stolen bike and fiberglass is found at the crime scene, the team concludes that the victim was killed by blunt physical force, making his death a criminal investigation. Meanwhile, Sweets turns to Booth for advice about proposing to Daisy, and Booth makes a grand gesture to show Hannah his commitment to their relationship.