The Deal
S1, E3: Paul Bernardo's lawyers find the videotapes of the assaults on Leslie Mahaffy and Kristen French. The tapes reveal Homolka is complicit in the crimes. Unaware of this new information, prosecutors make a controversial deal with Homolka.