The Death Of Lavender Doe
S1, E6: When a mystery woman's burning body is found in an oil field in 2006, the rural community of Kilgore and a determined Texas lawman show why you don't mess with the Lone Star State. It takes 13 years to ID this Lavender Doe and nab her callous killer.