My Deer Friend Nokotan The Deer Club in the Crosshairs
S1, E4: Koshitan serves as the president of the Hinominami High School Student Council alongside Nekoyamada Neko as vice president, Tanukikouji Kinu as secretary, and Tsubameya Chiharu as treasurer. However, one of them is plotting to abolish the Deer Club.