Odo The Egg
S1, E1: Odo's mum and dad drop Odo off at Forest Camp where he learns one of the most important lessons for a bird - caring for an egg. While Odo's best friend Doodle takes the lesson very seriously, the little owl would rather kick his fake egg around.