The Fight in the Fixer
S11, E15: The team investigates the body of a private investigator who was found frozen in ice, after being dumped in the Potomac. The victim, a man with many enemies, was a “fixer” who made sure his clients’ problems got “resolved.” Meanwhile, Aubrey is shocked to find information tied to his father’s whereabouts, Angela and Hodgins continue to work on their rocky relationship, Brennan and Booth get Christine’s first report card and criminal behaviorist Karen Delfs asks Aubrey out on a date.