The Friendship Contraction
S5, E15: Sheldon's selfish demands force Leonard to reconsider their friendship. Could this be the end of The Roommate Agreement? Meanwhile, Howard tries to pick his astronaut nickname, but NASA astronaut MIKE MASSIMINO (guest starring as himself) has other ideas.