Wild Yellowstone The Frozen Frontier
S1, E1: The winter in Yellowstone, is very special. A world of boiling, hot springs, geysers and bubbling mud puddles, but also with violent snowstorms, large amounts of snow and polar cold. The animals have different strategies for survival.