Truth Seekers The Ghost Of The Beast Of Bodmin
S1, E5: The Truth Seekers receive a message from subscriber Jojo74 containing a picture of what could be the legendary Beast of Bodmin. Keen to check it out, they head for Cornwall in HMS Darkside, but what they find there is far from expected.