The Girl in the Fridge
S1, E8: Brennan’s former forensic anthropology professor – and ex-lover – Dr. Michael Stires, surprises her with a visit to her lab at the Jeffersonian while in town to interview for a job. While they make plans to have dinner together that evening, Booth wheels in a soiled refrigerator, revealing the decomposed remains of a young woman inside.