The Hunt For Charles Ng
S1, E3: An international manhunt ensues when Leonard Lake's accomplice, Charles Ng, flees the country; the victims' families, including Paul Cosner's sister, fight to bring Ng to justice and answer for the crimes he committed with Lake.