Terror in the Woods The Hunted And Something Evil
S2, E6: Three friends come face-to-face with Bigfoot while hiking in the mountains of Kentucky; a paranormal tour guide unleashes a demonic entity when she attempts to communicate with the spirits on a Civil War battlefield.