Truth Seekers The Incident at CovColCosCon
S1, E4: Elton prepares to take his sister, Helen, to the Coventry Collectibles and Cosplay Convention, but Gus joins the trip when he discovers that the visionary Dr Peter Toynbee is speaking at the convention, and Richard comes along, too.