The Kids Aren't All Right
S5, E2: As Boyd’s (Walton Goggins) plan to keep Ava (Joelle Carter) from being tried threatens to unravel, an unexpected reunion with Loretta McCready (Kaitlin Dever) pits Raylan (Timothy Olyphant) against two hit men working for a ruthless Memphis drug lord.