The Leftovers
S2, E19: When Dre and Rainbow realise they haven't nominated a legal guardian for their kids, they make it their mission to find replacement parents, just in case anything happens to them. Zoey and Andre Jr reveal the truth to Jack about the death of their old dog and various other family secrets.