The Life in the Light
S10, E21: When the remains of an ex-con and biker gang member-turned-yoga instructor is found in the aftermath of a forest fire, the team must navigate both worlds from the victim’s past to find the killer. Meanwhile, Booth continues working hard to beat his gambling addiction and regain Brennan's trust, and Angela and Hodgins make a big decision that will impact their future at the Jeffersonian.