The Maiden in the Mushroom
S8, E21: The Jeffersonian team investigates the murder of a TV producer. Meanwhile, Brennan has trouble accepting the fact that Christine might be an “average” child, when her daughter gets accused of biting another classmate. Then, Hodgins uses all of his tools at the Jeffersonian to chemically recreate Finn’s (guest star Luke Kleintank) special hot sauce.