The Morning of the Duel
S1, E3: Takahiro elicits helps from Noel a second-year knight student who wants to show just how strong she is by helping to train Mio. The day of the duel comes, and Mio doesn't just learn how fun jousting can be, but also how tough. You'll be surprised how different Mio looks when she shows up to meet Takahiro in the morning. It's time for Mio's duel with Bertille . What will happen?