Nordin The Museum Job
S1, E3: When Nordin realises that a museum is displaying stolen art, he decides to challenge the system. With Amine, Souf, and his students, he devises a plan. Meanwhile, Hayat gets entangled in political games, and Vera's sinister plans advance.