Santiago of the Seas The Night of the Turtles / Santiago's Regatta
S1, E5: Bonnie kidnaps newly hatched turtles before they can swim to their mother out at sea; Santi's crew struggles to win the Isla Encanto Regatta after Enrique starts to cheat.