The Party's Over
S1, E4: Noor blames Siddiqa for the drama at her party; Jamila and Shakur realise they can support each other even if they don't see eye to eye; the girl's mum wants to travel to the border of Afghanistan and Pakistan, but the sisters worry about her safety.