The Premium Tournament on the Second Floor
S1, E4: Hiroe Hannen is the mysterious resident of Temari Heights apartment 202. When Hana goes up to deliver a package for her, paranoid Hiroe mistakes Hana as a suspicious intruder. Her misunderstanding is straightened out with Shion's introduction, but it soon becomes clear that Hiroe is a shut-in, who cannot step out even to the convenience store. Her high school years were smooth sailing until an accident that became a turning point in her life. Hearing Hiroe's personal story resonates with Hana, who then shares her secret of being a year behind in high school.