Chaika the Coffin Princess The Pursuer and the Pursued
S1, E5: Heading to the town of Perimeral, Toru, Akari and Chaika are ambushed by a red armoured sword fighter and her two companions. Toru captures the warrior and is shocked to discover that she looks like Chaika but with shorter hair.