The Return of the Nana
S2, E21: Nana's getting married - news that has Sandy, Seth and Ryan off to Miami. Back at the OC, Zach wows Summer with a home-cooked meal, Kirsten sorts out her Carter feelings and Trey's feelings for Marissa take a terrifying turn.