Truth Seekers The Revenge Of The Chichester Widow
S1, E6: Gus, Elton, and Astrid decide to use a SMYLE site survey of the former Chichester Institute for the Criminally Insane, now being converted into apartments, as an opportunity to do the first live-stream event on the Truth Seekers YouTube channel.