The Secret Sharer
S4, E7: Morgana joins forces with the enigmatic wizard Alator (Gary Lewis) to uncover a secret that could change the course of destiny. With allies on both sides of the castle walls, can anyone stop her before Merlin's greatest secret is revealed?